• Sākums
  • GRĀMATA
  • Jauno uzņēmēju atbalsts
    • Individuālās nodarbības publiskajā runā
    • Skatuves diena
    • Publiskās runas meistarība - padziļinātais kurss
    • Varoņa ceļojuma stāstniecības treniņš
    • Rokraksta analīze
  • Uzņēmumiem
    • Apmācības un meistarklases
    • Publiskā runa un rokraksts
  • Atsauksmes
  • Par Katrīnu
  • Blogs
  • Vebināri
  • Kontakti
    • Privātuma politika
    • Pieteikties jaunumiem
  • IN ENGLISH

Kas ir Publiskā runa un kā tā Tev atved klientus?

10. jūlijs, 2022 pl. 16:52, Nav komentāru

Publiskā runa ir katra reize, kad Tu atver muti publiski. Tieši tik vienkārši! Tava pašprezentācija un pašpārdošana sākas ar 1.sekundi, kad esi publikas un auditorijas priekšā.

Tā ir neverbālā komunikācija Tavam ķermenim (žesti, stāja, elpošana, stresa kontrole utt.) un verbālā komunikācija, izvēloties pirmos vārdus pirmajiem teikumiem (tembrs, intonācija, izteiksmes veids utt.)

Publiskā runa ir katru reizi, kad iepazīsties vai runā ar svešinieku veikalā (kurš, piemēram, kļūs par Tavu sadarbības partneri vai klientu!) un katru reizi, kad runā sociālajos tīklos, piemēram, uz Instagram plaformas skatuves caur storiju, postu vai live video.

Pašprezentēšanas prasmes ir izkopjama un trenējama prasme visa mūža garumā, kura prasa nemitīgu paškontroli, pašanalīzi un vēlmi augt. Lai arī nav patīkami redzēt savas kļūdas un nemākulību, tā ir pareizā attieksme: “Kā es varu sev palīdzēt augt, lai celtos mana dzīves kvalitāte”

Kā mēs uzveram informāciju? 

Kad auditorija klausās Tavu runu, viņi informāciju uztver šādi:

  • 60% - ķermenis un ķermeņa valoda
  • 30% - intonācija, balss
  • 10% - vārdi verbāli

Kā redzi, tikai 10% ir teksts. Pārējie 90% ir smalks darbs ar paškontroli un ķermeni kā galveno instrumentu komunikācijā.

Kāpēc ir svarīgi attīstīt publisko runu?

Cilvēki neseko personībai kura šaubās par sevi, baidās vai ir nepārliecināta par sevi! Darbs ar pašpārliecinātību un ticību sev ir atbilde Tava biznesa izaugsmei! Tava dzīvā komunikācija ir Tava zīmola nākotne. Cilvēks pērk no cilvēka, kuram uzticas! Nevis no pareiziem postiņiem, fontiņiem, krāsiņām un bloga ierakstiem. Tāpēc, rādi savu seju, runā publiski par sevi, savu risinājumu, savu kompetenci un kā Tavs bizness var palīdzēt Tavam klientam!

Kādi ir 3 galvenie ieteikumi efektīgai publiskajai runai?

  1. Zini KAM runāsi
  2. 1 galvenais teikums (nevis visa runa ir svarīga, bet 1 galvenais teikums ir svarīgs)
  3. Fokuss prom no Tevis un Tava ego. Fokuss ir uz auditoriju: kā vari bagātināt viņu dzīves kvalitāti ar savu pieredzi, kompetenci, iedvesmu un, galvenais, kā vari attaisnot dārgāko, ko viņi Tev uzdāvinājuši - savu laiku.

Kādi ir Tavi galvenie klupšanas akmeņi publiskajā runā? Raksti komentārā!

Katrīna


Nav komentāru

Komentēt







Jaunākie ieraksti

  • Četras radošās rakstīšanas cepures
    26. feb. 2024
  • Zīmola komunikācijas alķīmija: Kā pārveidot pieredzi un zināšanas zeltā
    21. nov. 2023
  • 7 likumi lieliskai lifta runai
    26. sep. 2023
  • 3 idejas, kas Tev var atnest atpazīstamību
    20. apr. 2023
  • 4 klasiskas pitchu jeb pārdodošu lifta runu kļūdas
    20. apr. 2023
  • 6 etapi līdz pirmā digitālā produkta uzfilmēšanai (mājas apstākļos ar mazbudžeta risinājumiem) un organiskai, nesāpīgai pārdošanai
    19. nov. 2022
  • 8 zelta mantras, lai Tu spētu pārdot vieglāk
    30. okt. 2022
@katrinacirule
[email protected]
+371 29611071
Pievienojies Katrīnas Kanālam Telegram

Visas tiesības aizsargātas 2025