• Sākums
  • GRĀMATA
  • Jauno uzņēmēju atbalsts
    • Individuālās nodarbības publiskajā runā
    • Skatuves diena
    • Publiskās runas meistarība - padziļinātais kurss
    • Varoņa ceļojuma stāstniecības treniņš
    • Rokraksta analīze
  • Uzņēmumiem
    • Apmācības un meistarklases
    • Publiskā runa un rokraksts
  • Atsauksmes
  • Par Katrīnu
  • Blogs
  • Vebināri
  • Kontakti
    • Privātuma politika
    • Pieteikties jaunumiem
  • IN ENGLISH

7 likumi lieliskai lifta runai

26. septembris, 2023 pl. 5:40, Nav komentāru

Lifta runa ir īsa pārliecināšanas vai prezentācijas runa, kuru pasaulē visvairāk atpazīst kā anglicismu "pitch"

Kapēc to sauc arī par lifta runu? iedomājies, ka Tu esi divatā liftā ar savu potenciālo sadarbības partneri vai klientu un Tev ir nepilna minūte, lai pateiktu, kas esi, ko dari un kā jums būtu noderīgi sadarboties.

7 kļūdas:

  1. Izvairies no lifta runu teikšanās liftā! Patiešam, pieslēdzam veselo saprātu! Liftā Tu visdrīzāk teiksi: "Labdien, kā jums klājas!" nevis "Esmu labākais adījumu meistars pasaulē un meklēju pircējus". Lifta metafora ir jāuztver pārnestā nozīmē tikai kā asociācija tam, cik īsai jābūt runai.
  2. Runa nav gana daudz un dažādās versijās notestēta. Ikviena runa ir japārbauda, jānoklausās un jāpārliecinās, vai kā tā ir uztverama.  Izvairies izklausīties iestudēts un mākslīgs. Kā to panākt - tikai runu testējot!
  3. KISS - keep it simple/ stupid/ silly. Neko sarežģītāk par 8.klases līmeni! Kapēc? Jo spēt pateikt sarežģītas lietas vienkārši un uztverami ir daudz lielāka meistarība nekā gudroties līmenī, kas uztverams vien retajam.
  4. Neizmanot žargonu. Ja auditorija Tevi nesaprot, Tu esi to pazaudējis
  5. Izmanto savu USP (unique selling point) - tas Tev kalpos labi. Nevis vienkārši "esmu koučs", bet precizējot savu unikalitāti "palīdzu saviem klientiem saskatīt iespējas un risinājumus ikvienā problēmā"
  6. Ko klausītājs iegūs no tavas runas. Runā par "Pēc..." jeb kāds ir klienta sapņu iznākums no Tava biznesa? Nevis procesa, bet rezultāta. Klients pērk rezultātu nevis procesu.
  7. Nokārto testu "paceltas uzacis". Ja klausītājs paceļ uzacis Tava pitch laikā, Tu esi viņu ieguvis! Viņi ir kļuvuši ziņkārīgi! Tātad eksāmens nokārtots un runa ir laba! Mērķis - Tu vēlies, lai klausītājs vēlas turpināt sarunu, vēlas zināt vairāk. Tieši šis "pacelto uzacu" mirklis nozīmē, ka runa ir izdevusies! Savukārt, ja uzacis nolaižas zemāk, Tu esi savu klausītāju samulsinājis. Un tests nav nokārtots!

Kurš no padomiem Tev šķiet pats noderīgākais? Raksti komentārā!

Avots

Ivan Misner, Ph.D.  (BNI dibinātājs)

Nav komentāru

Komentēt







Jaunākie ieraksti

  • Četras radošās rakstīšanas cepures
    26. feb. 2024
  • Zīmola komunikācijas alķīmija: Kā pārveidot pieredzi un zināšanas zeltā
    21. nov. 2023
  • 7 likumi lieliskai lifta runai
    26. sep. 2023
  • 3 idejas, kas Tev var atnest atpazīstamību
    20. apr. 2023
  • 4 klasiskas pitchu jeb pārdodošu lifta runu kļūdas
    20. apr. 2023
  • 6 etapi līdz pirmā digitālā produkta uzfilmēšanai (mājas apstākļos ar mazbudžeta risinājumiem) un organiskai, nesāpīgai pārdošanai
    19. nov. 2022
  • 8 zelta mantras, lai Tu spētu pārdot vieglāk
    30. okt. 2022
@katrinacirule
[email protected]
+371 29611071
Pievienojies Katrīnas Kanālam Telegram

Visas tiesības aizsargātas 2025