• Sākums
  • GRĀMATA
  • Jauno uzņēmēju atbalsts
    • Individuālās nodarbības publiskajā runā
    • Skatuves diena
    • Publiskās runas meistarība - padziļinātais kurss
    • Varoņa ceļojuma stāstniecības treniņš
    • Rokraksta analīze
  • Uzņēmumiem
    • Apmācības un meistarklases
    • Publiskā runa un rokraksts
  • Atsauksmes
  • Par Katrīnu
  • Blogs
  • Vebināri
  • Kontakti
    • Privātuma politika
    • Pieteikties jaunumiem
  • IN ENGLISH

6 etapi līdz pirmā digitālā produkta uzfilmēšanai (mājas apstākļos ar mazbudžeta risinājumiem) un organiskai, nesāpīgai pārdošanai

19. novembris, 2022 pl. 21:09, Nav komentāru
Ja esi profesionālis, speciālists vai eksperts savā jomā, Tevis dažreiz var kļūt par "maz", jo pieprasījums aug, klientu paliek vairāk un galu galā - ir dienas, kad gribētos atpūsties un pelnīt pasīvi, vai ne?

Viens no risinājumiem ir savas zināšanas un pieredzi digitalizēt - uzfilmē savu pirmo video lekciju, vebināru vai online kursu!

2 gadu lakā esmu veiksmīgi uzfilmējusi un pārdevusi 7 dažādus tiešsaistes apmācību kursus un vairākus vebinārus (kuros piedalījušies 2000+ dalībnieki un kuri maksājuši 12 eur - 250 eur) un varu dalīties pieredzē:

Pievērs uzmanību šiem 6 etapiem un spēsi to paveikt 6 nedēļās!

1.KURŠ PIRKS UN KAS VIŅAM "SĀP"

  • Pirms radīt un pārdot, ir jāpārliecinās vai un kāds ir pieprasījums
  • Sākumā svarīgāk ir nevis, ko Tu pārdosi, bet KURŠ pirks - noskaidro, kas ir aktuāls Tavam IDEĀLAJAM klientam, veicot vismaz 3-5 kvalitīvās intervijas (nevis aptaujas!), lai varētu izdarīt secinājumus, kur "sāpes" sāk atkārtoties

2. KURSA REZULTĀTA SOLĪJUMS

  • Noformulē "sāpes" atrisinājumu konkrētā laika termiņā un sašaurini tēmas virzienu, lai tā ir pēc iespējas specifiskāka un nišētāka
  • Klientam nav jāzina viss! Viņam jāzina minimāli daudz, lai atrisinātu savu problēmu

3.CENA UN VĒRTĪBA

  • Cik klients gatavs maksāt par konkrētās problēmas atrisinājumu konkrētajā laika termiņā? Tādu cenu apmplitūdu arī izvēlies savam produktam!
  • Izveido sava biznesa vērtību cenas trepi ar nākamajiem soļiem, ko pārdosi pēc tam jeb "ved klientu ceļojumā nevis uz galamērķi"

4. PĀRDOD NEPĀRDODOT

  • Veido soc.tīklos vērtīgu saturu (stāsti par savu kompetenci, dzīves piemēriem, pieredzi, klientu situācijām(anonīmi, protams!) un dalies ar savām zināšanām) + aicini uz iesaisti
  • Izglīto vairāk un Tev būs jāpārdod mazāk
  • Pārdošanas lapa jeb vieta, kur ir piedāvājums un iespēja veikt pirkumu + video veidošanas platformas izvēle (Tiešsaistes bezmaksas iespēju ir gana daudz - piemēram, Telegram, Facebook, Zoom, Ms teams, Failiem.lv, Youtube.com utt.)

5.RUNAS SCENĀRIJS UN FILMĒŠANAS PLĀNS

  • Start small! Neieguldies dārgās investīcijās tehniski, kamēr nepārliecinies, ka tas atmaksāsies ilgtermiņā
  • Uzstājies publiski īsi un bieži! (Piemēram, Instagram storiji, live, video intervijas, sarunas utt., lai trenētu savu spēju izteikties lakoniski, improvizēt utt.)
  • Scenārija izstrāde rakstiski, tests mutiski, korekcijas, tests dzīvajai auditorijai, korekcijas un tikai tad īstā uzstāšanās!

6. LAIŽAM GAISĀ PRODUKTU

  • Komunikācija! Ziņa dalībniekiem par pieejas linkiem un (ja nepieciešams) mājas darbiem
  • Pārbaudi visas tehniskās lietas: platformu, skaņu, gaismu, fonu un sagatavo runas špikeri

Kurš no soļiem Tev noder šobrīd visvairāk? 

Padalies komentārā!

Katrīna



Nav komentāru

Komentēt







Jaunākie ieraksti

  • Četras radošās rakstīšanas cepures
    26. feb. 2024
  • Zīmola komunikācijas alķīmija: Kā pārveidot pieredzi un zināšanas zeltā
    21. nov. 2023
  • 7 likumi lieliskai lifta runai
    26. sep. 2023
  • 3 idejas, kas Tev var atnest atpazīstamību
    20. apr. 2023
  • 4 klasiskas pitchu jeb pārdodošu lifta runu kļūdas
    20. apr. 2023
  • 6 etapi līdz pirmā digitālā produkta uzfilmēšanai (mājas apstākļos ar mazbudžeta risinājumiem) un organiskai, nesāpīgai pārdošanai
    19. nov. 2022
  • 8 zelta mantras, lai Tu spētu pārdot vieglāk
    30. okt. 2022
@katrinacirule
[email protected]
+371 29611071
Pievienojies Katrīnas Kanālam Telegram

Visas tiesības aizsargātas 2025